fuckrubriker


(konfa kortet)
kommer aldrig på rubriker, jobbigt jobbigt ):
men men .. nu kom jag precis in ifrån stallet typ, gick faktiskt riktigt bra att köra Issi idag.
hon va jätte duktig, kärlek till min ponny!
nu ska jag berätta vad som hände mig och sofie, sofie låg i min säng, så satt jag på
henne så för hon skulle få panik typ, haha.. så reste hon sig, så satt jag fortfarande kvar runt
henne ni vet. så gick hon framåt och då snubblade hon på min mobil laddare,
så ramlar vi, båda är tysta under hela stunden, sen när vi ramlar skrattar iv som fan,
fick ont i magen, HAHAHAHA.. höll seriöst att kissa på mig .. inte okej :o
men det är inte roligt att skriva de , var bara kul när vi gjorde de,
jaja tillbaka igen, hade ju tyska prov idag, gick SKIIIT, ska göra om de nästa vecka.
nu ska jag duscha , hörs snart igen!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0