min helg!

har inte bloggat på hela helgen eftersom..
vädret har varit underbart!
varit med mina underba vänner!
stekt i solen!
sovit!
osvosvosv..

helt underbart har de varit, fredag, lördag & söndag har jag varit i laholm med bla. emelie, jonatan, julia, emma k, per, gusse, jp, kasper, kevin, emma e, ida, elin, ja & de va massooor med folk! andra som vi också va med.

i fredags va vi i laholm & bara chillade, sen hämtade pappa oss halv tolv.

i lördags gick jag, emma, kevin, kasper, keit, & kenny hem ifrån Laholm.
när vi kom hem badade jag & emma i bubbelbadet, då va vi riktigt kalla! så de va fett skönt!
sen kom kasper, så sov kasper, kevin & Emma hos mig! fast.. jag sov typ 2-3 timmar.
omöjligt att sova bredvid dom fettona, tillslut somnade jag med filten, kasper utan ngt täcke/filt,
emma på golvet & kevin i soffan med täcket.

igår vaknade vi runt typ tio.. lr emma väckte oss den jäveln!!!!
sen satt vi i solen, hade vattenkrig osv, sen kte jag, emma, jonte & kevin till laholm
där vi va med alla igen, sen åkte jag hem typ 1 lr lite innan för mitt huvud höll på att döda mig.

idag gick jag upp SJUUU!!!?!?!?!?!?
åkte till gekås, där jag faktiskt fick med mig lite hem. kanske fotar & lägger ut sen!
sen kollade ja när bror spelade match, dem förlorade tyvär med 2-1 men men ..
nu är jag hemma, KANSKE blir laholm ikv med mamma osv. får se!
imorgon är de skola igen & hoppas på att min telefon kommer.
vi hörs sen ! puss

oj de blev ett långt inlägg om min helg :o
hoppas ni orkade läsa allt & att eran helg har varit lika bra som min!



bild på mig & emma ifrån helgen! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0