midsommar!

sitter jsut nu utanför stugan för har bättre teckning på datan  där. men dock nt så mkt batteri kvar.
så blir en snabb bloggning! de är regn här uppe. men vadå.. svensk sommar ju!
haha, igår kom vi upp till stugan ganska sent, sen grillade vi & somnade väldigt fort.
idag vaknade jag runt nio, då åt vi, sen spelade vi lite badminton,
nu ikväll har vi då åtit nypotatis, sill, köttbullar osv osv.. sen även jordgubbar & vispgrädde.
riktigt gott! nu äter vi godis, eller dem andra sitter i stugan medans jag stter utanför.
jag ska iallafall abda innan vi åker hem, det är även 18+ i vattnet! haha på vattenytan iallafall.
ska fösöka mms:a in en bild sen, annars får ni bilder när juag kommer hem!
även bilder på när jag badar, haha!
vi hörs kanmske senare annars imorgon! puss sötnosar
hoppas ni får en rolig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0