jag fortsätter kämpa..

..utan dig vid min sida

ska snart sova, ligger nu i sängen halvt död typ, upp ganska tidigt imorgon. packa klart de sista osv.
sen åker vi ju, ska bli skönt att komma bort! men önska min älskade emma va med.
jaja, ni får sova så gott sötnosar! hörs nog imorgon & kommer mobilblogga i stugan.
puss


jason som liten liten i magen, tänk så fort tiden gått.
redan sex & en halv månad, jag va så glad när jag fick reda på johanna va gravid
jag kunde inte tro de, när han föddes, jag förstog inte, vågade knappt hålla honom.
va glad, hade inga ord att få fram. idag är de han , den lilla killen som får mig le
han får mig så glad, bara genom att se hans fina blå ögon, höra han försöka prata,
när han ler, håller i min hand, blir glad av att se en.
han är de bästa som finns, kan inte beskriva med ord min kärlek till honom
jason hugo stefan rasmusson , 3 december 2010!
då jag blev världens gladaste moster, vilket jag än är idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0