straaanden!

mamma väckte mig runt halv 2 ,då åkte vi direkt till stranden, när vi kom hem hoppade jag in i duschen. sen åkte vi till Johanna & Stefan, där vi åt mat osv.. sen gick vi även en liten runda! sen åkte jag, mamma, mogge & sammi hem. då tog vi en runda ner till tönnersa stranden, samantha badade! men jag mamma & mogge kollade bara på. sen har vi nästan precis kommit hem, lr aa.. för ett tagsedan men samantha hade datan.
nu ligger jag i sängen & funderar på att sova snart, imorgon ska jag nog va me emma, & säkert sova över. hihi
jag är dålig på att uppdatera er.. jag vet! men ska försöka bättra mig som jag alltid säger.
pussss


lite brun har jag väl blivit ? :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0