<3

mina senaste dagar har varit riktigt bra, jag och emma åkte ju till jontis, & rasse herromdagen, vi badade, dem kastade även sand på mig osv.. haha, men riktigt kul varre! sen åkte vi till mormor och åt på kvällen. sen tillbaka till dem också sov vi där, somnade väl 6-7 något sånt... sen vaknade vi halv 12 aav att ludviGs mobil ringde., fan asså.. haha, sen igår åkte vi hem runt 8-9 , vi åt kräftor & räkor på kvällen, så gott!, sen hem till emma käka popcorn och va ute lite. gick ner till gården och köpa godis. sen somnade vi runt ett, skit skönt att somna tidigt!
men nu ska jag och emma städa hennes rum, sen ska jag heem. då kommer ni få massa bilder för min & lillasysters data fungerar igen. fete najs! jag älskar er som gjort mina dagar bästt ;*
men vi hörs senare! puss på er så länge
och jag älskar denna tjejen mest på denna jorden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0