jag ska aldrig..

jag ska aldrig sluta hoppas, de har jag lärt mig.
jag ska ALDRIG sluta kämpa för dig, för det är dig jag vill ha
du är fin , finare än någon annan
du är bra, bättre än någon annan
du är snäll, snällare än någon annan
du är min, och ingen annans..
jag vill känna den känslan, känslan att kunna kalla dig för MIN
jag gör allt , allt för att kunna göra det. för du är allt jag vill ha
ingen annan, du e så sjukt bra, så sjukt fin, snäll & helt underbar.
ingen är perfekt, men du är den som är närmst!
om du bara visste hur grym du är,
och du vet att jag menar DIG...

jag orkar inte


Kommentarer
Postat av: anonym mus

vem menar du ? :)

säg första bokstaven iallafall :)

2011-01-08 @ 00:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0