underbart grym kväll!

tack för en riktigt rolig kväll/dag . ska förklara kortfattat :)

först tog vi bussen in till stan där vi träffa alla folken.
sen vid sex tog vi bussen till wild west, halv sju ungefär vart vi där,
beställde mat o dricka m.m., sen fick emma presenter hon fick, kondomer, trröja & en kkajal lr ngt :)
sen åt vi,. vi beställde världens äckligaste efterrätt för sextio kronor :(
efter de skulle jag, emma k, ella, emma e, fabbe & ida gå till bussen, så kör den förbi oss när vi
vart påväg dit, så vi sprang allt vad vi kunde, men hann ändå inte med.
sen när jag, o tjejerna som va med skulle springa ifatt fabbe, kommer det en buss till.
vilken tur viv hade! så vi tog den in till stan, så gick bussen hem vid kvarit i 10. så fick vänta en timme,
för vi kom försent till bussen som kom före -.-, jobbigt värre!
när vi kom till stan gick vi till donken, jag bjöd emma o mig själv på glass, tog en sked sen orkade ja inte mer,
så ida åt lite, haha. sen slängde vi den, då gick vi till hemköp & köpte godis, åt inge, gav bah emma e lite,
och juste.. då fick emma k en present till :D HAHA, sen gick vi till donken igen,
då kom de två flickor som va "lika" prinsessorna m&v ni vet ;), så vi tog deras autograf o lite sånt,
så pinsamt, haha.. sen fotade vi en massa med emmas kamera, men de kmr nog senare,
för emma är ju seg som hon är ;) annars kommer de på hennes blogg lr fb imon lr ngt :)
sen hem till emma så kom mamma och hämta mig.

för er som inte orkade läsa allt lr ngt, JAG HADE EN SJUKT ROLIG KVÄLL
OCH EMMA HADE NOG DEN BÄSTA FÖDELSEDAG NÅGONSIN ;)
jag älskar er


en bild på mig & emma ifrån wild west när iv skulle på toa.
hihi

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej allt bra?:)



Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett tandblekningskit från easewhite.se!

om du vill delta, kika bloggen för mer info:)

2011-02-10 @ 12:19:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0