emma ♥

igår till idag sov Emma hos mig, vi åt sen kom fabbe, så chillade vi bara.
idga gick vi upp åtta för kvart i tio skulle ja vara hos frisören & klippa mig,
vi skulle cykla dit! och det gjorde vi. vi köpte även dricka på mat öppet,
riktigt varmt ute idag, love! sen klippte jag mig, sen cykla vi hem igen.
då somna jag lite i soffan, sen åkte emma hem. hehe, lr juste.. vi laga mat också,
tacopaj , riktigt gott =D. nu har jag fotat lite, så bilder på mitt hår kmr.
men nu ska jag, mamma, johanna, samantha & jason gå och köpa godis tror jag.
underbart, hehe :d
vi hörs sen
puss ;*


Kommentarer
Postat av: Lisa - smilinggirls!

Hej! Det blev lite struligt med våran Dagens Blogg som vi hade för några dagar sedan så vi drar igång Påskens blogg istället! Anmäl dig gärna i detta inlägg: http://smilinggirls.blogg.se/2011/april/paskens-blogg.html#comment



Lycka till och Glad Påsk!

/Smilinggirls

2011-04-21 @ 19:55:43
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0