Emma Julia Pauline Karlsson♥

världens bästa vän.

emma, jag kmr aldrig kunna berätta för dig så att du förstår.. hur jävla underbar du är. du är perfekt, om alla vore som dig, wow!, det finns ingen som dig, jag är så JÄVLA glad att kunna kalla dig min bästavän, och jag har sån jävla tur som fann dig, att du bah ens ville gifta dig me mig ;), haha ne men.. alla gånger med dig, alla dagar, timmar, sekunder hela tiden, är så jävla obeskrivlig tid. den är underbar, precis som du. jag kommer alltid stå vid din sida, när jag verkligen mår SÄÄMST, kan jag alltid räkna med att du finns där, jag kommer alltid till dig när jag är ledsen. jag gör allt för dig, o ja menar allt. du kan alltid prata med mig om du mår dåligt, och älskling, det vet du mycket väl om. de är ingen som är perfekt säger dom, men jag har insett att de inte stämmer. för du är SJUKT JÄVLA PERFEKT. och jag menar det verkligen, och jag hae inte klarat mig tuan dig, jag hade inte orkat gå upp på morgonen, för det är du som får mig orka gå upp. had ejag inte haft dig, hade jag inte haft ngt att leva för, hade inte haft något att se framemot, du är så jävla grym bruden! ingen rockar som dig, ;)
men emma, hur lång text jag än skriver, så kommer du aldrig förstå hur mkt jag älskar dig, hur underbar du är, att ditt hjärta är av guld, jag kommer alltid göra allt för dig, och när vi är, de är så jävla roligt varje gång. du får mig så jävla glad, när jag mår sämst räcker det att kolla på dig så blir jag glad. emma, jag kan skriva hur mkt somhelst, men detta får räcka , för allt jag vill att du ska veta är att..
jag älskar dig sjukt jävla mkt, hur perfekt & underbar du är. hur glad jag är över att du alltid finns för mig, och så som du finns för mig kommer jag alltid finnas för dig. det är du och jag mot världen, det är vi två mot allt. vad som än händer kommer jag ALDRIG lämna dig, & jag menar det.
ILOVEUEMMA



kommer alltid älska dig, dag som natt baby


Kommentarer
Postat av: emma

Du är så jävla underbar gumman.

sitter här med gråten i halsen o tänker på hur mycket du betyder för mig, det är obeskrivligt hur mycket du betyder vännen. Kommer alltid finnas där för dig, dag som natt. Alla dagar,veckor,månader,år med dig har varit/är lika underbara .

så nu vill jag bara säga 3 saker :



Jag Älskar Dig . <3

2010-11-24 @ 19:59:51
Postat av: Semhar

sv: har försökt och plugga men fastnat vid datan, haha xd

2010-11-24 @ 20:03:59
URL: http://semhartecle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0