tisdag..

goddag,
usch, känner mig helt hängig, huvudvärk & ont i halsen.. haft hela dagen! :(
HATA detta, men idag i skolan va inte så jobbigt. bara det då att jag hade huvudvärk och ont i halsen.
först hade vi;

no - pratade om liseberg,
tyska - glosor, sen gick vi egenom de sista i ngt häfte.
so - pratade om typ jag vttefan vad vijobbar om 'a
lunch - äckligt,
elevens val - hade hemkunskap, gjorde typ muffins. inte alllls goda :(
engelska - gick igenom massa till provet på fredag

nu sitter jag här, kan knappt hålla upp huvudet ens, :(, kanske påväg och blir sjuk? inte bra,
håller på att plugga, men de e det värsta när man har huvudvärk.
igår va ju jag iaf på travet, och tro dt eller ej, men peace vann faktiskt 'a
hon va så sjukt fin, låg framme i ledningen hela tiden.
men nu kommer snart mamma hem, då ska jag fortsätta plugga.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0