onsdag

hejsan.
vet jag inte bloggat på mer än en vecka, men verkligen inte orkat.
det är bara tredje dagen på veckan, och vi är lediga torsdag&fredag. sjukt skönt,
skolan tar verkligen dö på en -.- orkar verkligen inte, nu är det inte långt t sommarlovet
heller, sen börjar jag åttan -.- BETYYYG ! :(
ussch vill inte, aja iaf skönt med sommar, behöver inte tänka på åttan ännu iaf, skönt =)
här kommer snabb info om fredag-idag :)

fredag- jag ella o emma åkte in till stan, köpte ett svart linne från h&m, sen ett leopard linne som jag ska ha på skolavslutningen. sen åt vi på mårtensson, taccobuffè, jätte gott! sen tog vi bussen hem till min pappa, då jag dansade och emma o sebbe passade oss. då hade dom kompisar hemma, haha skit kul verkligen 'a,

lördag- ella åkte hem runt 2 lr ngt, sen gick jag&emma hem till mamma, sen kom sofie. så körde vi häst, gick faktiskt skit bra. sen åkte vi till pappa igen, åt kina mat :d, sen sov emma hos mig igen, skit kul :)

söndag- vi vaknade vid 11-12 kanske, gick ner käkade frukost. sen åkte emma hem, jag duschade, fixade mig ohså. sen åkte jag till konfirmation, det va inte kul i kyrkan -.- men Clara, Hanna & ngra andra sjöng jätte fint, började nästan gråta 'a haha. sen till kusinerna och äta ocksånt, kul att umgås :)

måndag- skola bara, sen åkte Emma med mig hem, så körde jag sofie och emma häst. va faktiskt kul :) sen vågade inte emma vara ensam hemma på tisdagen, så jag fick sova hos henne ;), somnade inte jätte sent, men inte jätte tidigt heller, men som alltid.. emma somnade en timme ungefär innan mig (a)

tisdag- jag och emma gick upp, åt frukost, fixade oss, sen gick vi till bussen. skolan va tråkig som alltiiid, jag va oxå hus kuratorn. hoppas allt löser sig nu, :) sen hem och plugga lite till provet, men hade jätte huvudvärk så det gick inte så bra , haha hoppas iaf det går bra på provet =)

onsdag- kom till skolan, mina sms&pengar e slut nu, så om jag inte svarar är det för jag inte har pengar lr sms kvar. så alla vet, aja. skolan började med prov gick faktiskt ganska bra, även om ja int pluggade så mke :o, sen till tandläkaren, ska bara andvända min tandställning mer -.-, HATAHATAHATA! sen åkte jag hem, då kom ella o emma, så körde vi häst. skit kul <3
tack alla för dessa dagarna :*

imorgon ska jag kanske vara med min äängel nina ;)
sen ska jag sova med henne på fredag.
wiiieh, älskar dig baby <3

ingen bild i detta inlägget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0