ninaandersson(v'

gokväll kanske man ska säga?
idag väckte mamma mig 11, gick upp 20 över, ut i stallet och mockade.
sen fixade jag mej, skulle till Ninaälskling, pappa kom och hämtade mig.
senhade jag inte hennes nya nummer ;o, så fick smsa olle som fick ringa nina och säga hon skulle ringa mig, haha nina är en jävla underbar blondin ;), sen kom jag till henne, vi satt och snackade i 1 och en halv timme, om allt och ingenting. rätt skönt att bara snacka om allt & inget. tack för jag kan snacka om allt med dig nina, du är underbar., sen satt vi lite vid datan, dampade lite, sen åt vi. sen hämtade mamma mig lite innan 9 typ. fett kul har vi haft. okej, ni kanske tycker det är konstigt att jag o nina redan älskar varandra. men vi har snackat innan, och nu har vi entligen varit med varandra. vi ska vara imorgon oxå, men då ska vi sova över. kommer bli fett med bäst , jag är så jävla glad att ha dig vid min sida Nina, du är helt obeskrivlig. snäll,rolig, underbar. ja allt man kan önska sig om en vän, jag gör allt för dig.
jagälskardig <3

Nina, d är bäst gumman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0