lördag

hejsan.
idag har jag inte gjort ett skit, mamma hämta mig hos Emma vid kvart i 9 typ.
då åkte jag hem & skulle sova, men kunde inte. så somnade lite senare.
sen väckte mamma mig 2. orkar bara inte gå upp,
då gick jag ut o mockade, sen duschade jag. sen hämtade pappa mig,
då åkte vi inom lillstugan, köpte chips.
sen hem, åkte o handlade med emma o sebbe. sen hem igen.
nu e jag här, kusiner har precis kommit, dom ska äta här ikv
kulkul, sen imon blir dt vaggeryd , underhåll mej på mobilen då :'D

tack för igår Emma, Ella & Emma, ni är bäst.
jag älskar er otroligt mkt.
blev mke cyklande & läskigt ;)
och tack du oxå eriic :)
pusspuss

Kommentarer
Postat av: emma

älskar er :)

2010-05-02 @ 13:37:22
URL: http://eekstraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0