kan inte fatta..

att det hänt än, ni va så jävla bäst. det sista jag vill vart att detta skulle hända. när jag fick reda på vad som hänt, jag brast ut i tårar, fick inte stop på d. jag kämpade frör att klara av skolan, gå vidare.. men än idag har jag nt kunnat släppa det än. jag vill bara ha tillbaka tiden med er. jag har träffat en av er, en gång på ungefär ett helt år. helt sjukt, så många gånger vi sagt vi ska träffas oh bla bla.. men aldrig har det blivit av. ja orkar inte gå runt och bära på att ni bara är som en gammal "familj" , ni blev som min ffamilj direkt, när jag mår dåligt av ngn liten sak, e lite ledsen. kommer detta upp i mina tankar, det får mig att må dåligaare. jag tänker på er dag som natt, ni va de bästa jag hade. men nu känns dt som jag inte har er kvar. jag orkar inte utan er. ni är bäst!
jag älskar er, ni vet vilka ni är <3

Kommentarer
Postat av: vicky

Aww gumman <3 känner precis som du , fattar det inte heller. Vill ha det som förut, ni gjorde mig glad <3 nu är det ett helvete...

Älskar dig de vet du <3

2010-05-01 @ 20:20:54
URL: http://vwiccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0