mårtensson&ida!

hejsan.
igår va de fredag. då åkte jag, mamma, samantha & lotta till mårtenssoa till stan. så kollade i lite
när band sen kom ida till stan. så kollade vi lite när bandet på mårtensson spelade, sen gick
vi till donken&köpte glass. då kommer det fram ett fyllo som sjunger såhär för mamma:
ÄLSKLING, JAG VET ATT DU FINNS. sen lite senare går han till ngra barn, så dom bah sticker
och massa. euuw! sen såg jag ida&tilda utanför donken, haha, dom sprang typ över
vägen och massa ! ;s HAHA
sen gick vi in på harrys, då träffade mamma någon. sedan gick vi till mårtensson igen
och kollade lite! sen åkte vi hem då satt jag och ida vid datan.
sen somnade vi, &inatt tog ida allt täcke, så frösit sönder! :'(
men jag älskar dig för de ditt lilla cp! ;*


idag kom steffe in&väckte oss vid typ halv 9-halv10 lr ngt, sen fixade vi oss lite.
sen körde mamma oss till trönninge&jag tränade, ida kollade på.
sen vid tolv åkte hon hem&jag åkte hem till mig.
tack för det ida, jag älskar dig (v)
vi ses ju på måndag! ;)
sen när jag kom hem gjorde jag typ ingenting, duschade & tog det lungt.

OCH VILL NI VETA EN SAK? DE FÅR NI IALLAFALL.
PÅ TORSDAG BÖRJAR IDA I TRÖNNINGE SKOLAN!:D
WIIIIHH <3333333
här kommer en bild på mig&ida, innan träningen, vi va trötta&allt ;)



bilden säger allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-03-21 @ 13:39:43
Postat av: (jag vill vara anoym)

Det skulle vara roligare om du laddade up lite roliga bilder på din blogg hahaha jag skulle kunna ge din blogg till mina vänner så får du ännu fler besökare ! , Jätte fint än så länge. JOBBA PÅ!!!!!!!

2010-04-05 @ 14:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0