MÅNDAG

hejsan allihopa!
hoppas ni haft en bra måndag.
själv har jag varit hemma från skolan, har feber, ont i halsen, hosta, förskyld och ja..
allt det vanliga.
bara ätit en halv macka idag, inte kunnat äta mer. ont i halsen&så fort jag äter får jag
sjukt ont i magen&mår illa.. inte bra inte bra.
så som de känns nu har jag inte blivit så mke bättre. får se hur jag mår ikväll om jag ska till skolan imorgon.
Imorgon ska ju mamma,Johanna,troligvis Steffe& kanske jag. sen kanske ngn mer, till Malmö för
vår lilla stjärna Peace Photo ska starta :D
hoppas det går bra för henne, :)
idag har jag sovit hela dagen, och kollat tv. aldrig kul att vara sjuk!
men skönt med lov snart oxå (a=
ha en fortsatt bra kväll! pusshejj


& grattis till denna underbar söta flickan!
hon blir faktiskt fjortiiis idag!
hoppas du får en bra dag älskling :)
jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: ida

aww tack pauline! :D <3

LOVEU HONEYY :* <3

2010-03-24 @ 20:45:43
URL: http://ssuperstaar.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ingen fara gumman :)<3

älskar dig me ´baby! §

2010-03-25 @ 15:23:14
URL: http://paaauoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0