..:/

alla gör vi misstag, men jag har gjort det största av dom alla. jag vill bara detta ska bli bra igen, vi sa föralltid. jag ska göra allt för att att du&jag ska hålla det. vi sa från vaggan till graven. alla underbara minnen med dig, kan inte fatta vad jag gjort. jag önska bara allt kunde bli bra igen. du är den jag kan prata med när jag har det svårt, det är tack vare dig jag tagit mig hit. alla gånger jag behövt ngn att snacka med har jag kunnat komma till dig. du är en av alla få som förstår bäst. ingen kan förstå. bara den som varit med om samma sak.
kan man vakna upp och bara insett att detta varit en mardröm? kan man backa tillbaka? kan man ångra? vad kan man göra när man gjort ett misstag. jag vet inte vad jag ska göra för detta ska bli bra. du är som en ängel utan vingar, du och jag har varit med varandra sedan vi varit små. alla gånger vi bråkat, och sedan blivit vänner, vi blir alltid vänner efteråt. alla gånger vi sovit över, alla gånger vi bara varit med varandra är underbara. vi har haft våra bra&dåliga stunder. nu? vad har hänt nu? ingen kan svara på dneen frågan. inte ens jag? inte ens du. ingen av oss. Hade jag fått en önskan hade jag önskat att allt skulle bli som det va när vi va små. Då va vi som plåster på varandra. Varför va det så mycket lättare när man va liten? Varför är allt så svårt när man blir äldre? Jag vill inte bli äldre.. Jag hade gärna velat bli yngre, bara jag hade fått tillbaka det du&jag hade förut. Nu, nu har vi något helt annat. men jag önskar bara du förstår hur mycket jag älskar dig, hur värdefull du är, hur stor plats du har i mitt hjärta,.
jag älskar dig mest av allt,
&jag tror du vet vem du är.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0