Rubrik,

hejsanhoppsan..
kommer inte på ngn rubrik som kan passa , haha!
inatt sov jag ju hos min syster. Igår somnade jag runt ca 2.
då hade mn syrra redan lagt sig , innan jag somnade låg jag och smsade med massa folk.
sen idag väckte johanna mig vid klockan nio :o, hon frågade om jag ville ha donken t frukost.
de ville jag, vi kör till e-stop så va det stängt typ!? jag vettfan..
så körde t statiol & köpte frallor.. sen sov jag lite på soffan (a) va ju sjukt trött, nt van att gå upp tidigt längre.
haha jaja, sen kom farmor och fixade gardiner till syster. sen åkte vi till farmor och åt.
sen åkte vi till mamma, lite senare kom Sofie dit så körde vi häst.
sen hämtade pappa mig vid 7, hem & äta. nu sitter jag här & är sjukt trööööttt!
IMOON KMR NINAÄLSKLING T MIG OCH SKA SOVA HOS MIG, SAKNAT HENNE SJUUKT MKT <3
hörs senare.. pussspusss:*


gammal bild, men älskar mina ögon på bilden.. ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0