jag försökte..

hejsan.
inte bloggat sen i onsdags, VERKLIGEN INTE ORKAT!
hänt så mkt  , som jag inte orkar snacka om.
i fredags va de skolavslutning, sen åkte ja o kollade när bror tog studenten.
sen till skåne för då hade min syster studentfest för hon tog oxå studenten idag.
sen sov jag i skåne,
sen i lördags åkte jag hem. skulle köra, men ja o sofie ville de imon ist..
så va i trönninge ett tag.. sen hem och somnade jävligt fort ändå.. men ändå inte,
hade så mkt att tänka på . sen drömde ja mardrömmar :(....
idag vaknade jag vid 11 satte på datan, sen somnade jag igen. sen lagade
samantha o jane makaroner. så åt de, lovade mamma att äta frukost/middag ;)
nu sitter jag här, snart kmr sofie så ska vi köra.
bilder oh sånt från studenten kmr ngn dag!
puss


jag försökte, jag ville, men jag klarade det INTE.
jag gjorde mitt bästa , men de kändes som en klump i magen.
jag klarar inte detta mer. Förlåt! :'(




ta mig tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0