nina den fina! <3

hejjsan.
nu sitter jag med nina och äter cola & dricker popcorn :D
haha, :))
vi har inte gjort mkt idag, lr jo.. vi cyklade t veinge & köpte godis.
vi e så duktiga.. lr jag e så duktig, som hade nina där bak på cykeln! ;o
undra vilken tid vi lägger oss inatt, brukar bli rätt sent, haha..
shit vad lång tid det tar för mig att skriva ETT ända inlägg, suttit sen klockan va halv,
alltså i 20 minuter... men så kan de va när man ska hållla på med allt annat oxå :D
haha.. imorgon vet jag ite vad jag ska göra, min familj ska på kalas klockan halv 1 på
morgonen, men så tidigt går jag inte upp, usch :O
så jag får se vad jag hittar på, sen på tisdag kanske jag ska med emelie & hennes kompisar t laserdome.
hihi, aldrig varit där innan :O på tiden snart ju. sen resten av veckan ska jag nog hitta på saker med familjen.
på tisdag startar oxå peace, hoppas det går bra :)
men nu får ni två bilder från idag, :)


'
kommentera? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Popcorn är så sjukt gott. :P

2010-07-28 @ 14:02:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0