hos emmababy :dd

hejsan. nu har jag & emma precis vaknat typ.
lr aa, jag (a)., så vi har nyss ätiit frukost.
igår vart vi på stranden & fotade lite, sen stack vi hem.
käkade glass, dampade , och hade fett kul.
fick oxå reda på att EMMA SKA FÖLJA MED MIG T BOOOHUUSLÄÄÄÄÄN =DDD
det ska bli fete kul, där ska oxå olle vara och typ hans kompis, ithink?
det kommer bli så jäääeevla nice, fast vii kommer hem ¨på onsdag igen! -.-
så vi ska vara där söndag-onsdag, fett nice ändå :)
blööhpåde. men här kmr lite bilder från igår kväll, har INGET smink påå mig, vii bjuder på alla ;dd
för vi e så snäälllaa.




tjoockiiis!!! :(











JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT EEEMMAAA!!
bästavän, ♥

Kommentarer
Postat av: emma

tack för dagarna , stugan kommer bli bäst !



jag älskar dig , (L)

2010-07-16 @ 16:04:35
URL: http://eekstraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0