HEYY..♥

kom inte på ngn passande rubrik.. ;o
haha, innan bakade ju jag & sofia sirapskakor. dom blev faktiskt sjukt gooda.
även om det vart vi som bakade dom :d haha, nu har jag precis ätit grillat.
sjukt gott är det asså. Ska snart ta mig & smsa Emma och fråga vilken tid hon kmr.
haha, saknar henne! :(  , men ska bli sjukt kul ikv. Hoppas på fint väder imon oxå. så vi kan bada.
ngn som vet om det ska bli fint väder imorgon?
Vi hoppas iaf på det! fyyfan vad jag älskar sommaren asså. shiit, värmen, stranden, vänner, usch.
det är bäst!, hade gärna haft sommar året runt :D, fast lite kallt ibland kanske, lr iaf kalla vindar :)
haha ne.. nu ska jag smsa Emma, & se när dne lilla filuren kmr..
jag älskar min emma, hihi ♥


en bild på mig från midsommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0