fest

hejsan.
igår vart jag på bröllops fest från 6-1, min moster har gift sig :)
grattis till dom, & jag va med Emma & Adam typ hela kvln.
skit kul, men batteriet på mammas systemkamera dog, så tog inga kort. :/
sen idag vid halv fem åkte mamma till malmö, tog flyget t italien.
& nu e hon påväg t frankrike -.-, elak hon e .. :o
men men.. ska ju utomlands den 11 september :DDDD
idag vaknde jag runt halv 12, sen hämtade pappa mig, samantha o henens kompis.
så åkte vi hit, så fixade jag mig. tog lite ego bilder (a), sen vid 6 ngn gng kmr Nina.
saknar den människan som faaeen! loveu.
pöss


jag innan bröllopet.


dagens outfit
svart tröja - gekås
t-shirt - gina
linne - gina
tights - h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0