nyår!

hejsan.
idag väckte mamma mig vid ca 12. gick upp åt frukost. städade lite på rummet, fixade mitt hår, försökte locka de. men det gick ju inte så värst bra!? , haha. lr vad säger ni Johanna & Steffe. ja, dom e fan helt störda. haha..
så fick bli platt hår detta året. Sen sminkade jag mig, och fixade lite. sen satt jag vid datan, vid lite efter sex körde vi till Veinge, där vi skulle fira nyår hos Malin & Petter.
vi va först dit, sen kom: Peter & hans tjej, hennes två barn. alexander 2 och Oliver 5.. :/
sen kom Tove & Björn, och Hampus 12 , haha. också va de då, : Rasmus 2, Felix 7 & Felice 11, snart 12.
så man va ju äldst av barnen (h'
sen åt vi tre rätter, förrätt , varmrätt & efterrätt.
förrätten va: soppa, skaldjurssoppa typ.
varmrätten va: potatis, sås, rådjur & ÄLG. OCH JAG ÅT ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLG? & RÅÅÅÅÅÅÅÅDJUR? SHIT :O
efterrätten va: daimtårta(L) mums
älg & rådjur va fan gott (aa.
aja, sen spelade vi buzz, sjöng singstar och vi smällde såna små bomber.
sen vid tolvslaget, gick vi ut & smällde raketer. sjukt fint varre.
men så va det en som ramlade, så fick jag bredvid ögat :/, hade ont heela natten sen, asså.. den ramlade in mot huset ;p..
sen lite senare åkte vi hem.
då somnade jag rätt fort :p


fredag:

idag fick jag nya sms, ikv ska jag te pappa. venne vad som händer i helgen?
på måndag ska JAG pierca naveln (hh. (aaaaaaa.
pusspuss

bilder från nyår kmr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gör det inte ont skulle fan aldrig göra det. HA

2010-01-01 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0