Ekstrands Pumba!

hejsan igen!
nu har jag precis duschat i en VARM dusch, jag har varit kall hela dan idag, haft huvudvark och ont i halsen.
fortf huvudvark och ont i halsen. men fryser inte lika mycket langre :*

idag vackte mamma mig ganska tidigt, vi skulle till varberg och lamna en hast.. hoppas han for det bbra vilket jag tror att han far. hon verkade jatte trevlig, och hon har haft andra hastar fran mammas kompisar ohsa.
vi okte till gonkan hemtade henne och pumba. sen okte vi till varberg, lamnade han dar och pratade lite med hon och hennes pappa. sen ot vi mcdonalds. sen okte vi hem, sen duschade jag. nu sitter jag her. precis raknat matte.
nu ska jag stada rummet, sen imorgon ska peace starta. men hon har nummer 11 och ganska svort lopp for henne sa for se hur det gor for henne.. vi for hoppas pa doet basta !!
nu for ni en bild pa mig fron igar/. puss !


Kommentarer
Postat av: http://miicaaan.blogg.se/

så söt du är :O<3

2010-01-24 @ 19:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0