5 januari 2010

hejsan.
jag har tänkt på en sak..
jag har tröttnat på min header , så Emma ska fixa min när hon har tid.
ni kan läsa hennes blogg på: www.eekstraand.blogg.se , hon e skit grym på de!
jaja. idag väckte mamma mig halv 9 somnade om, hon ringde och väckte mig vid 9.
då gick jag & Samantha ut till mamma & började mocka.
vi va klara rätt fort, då gick jag in & sov igen (a.
sen nu vaknade jag nästan precis igen, kollade lite tv.
nu har jag plockat lite på mitt rum, vi ska ha lite gäster ikväll :], kan alltid vara mysigt.
ikväll ska jag bara vara hemma dåju. så blir nog att jag bloggar lite senare ikväll oxå (:
puss & kram

ingen bild i detta inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0