skolan igen,

hejsan. vet att jag nte bloggar lika mkt längre, men ska föröska sköta mig.
men iaf. här får ni fakta om två dagar.

onsdag-
bussarna körde nte för de skulle bli snöstorm. så skulle till stan me: Sofie, Simon & Felix.
johanna skulle hämta mig och köra mig till sofie, så hade hon såklart kört fast. (y)
sen kom hon loss, körde till sofie och hämtade henne. vidare till stan där vi träffade Felix och Simon.
köpte hårfärg & present till min lillasyster som blir 11 imorgon :), haha
sofie köpte typ, två par örhängen och sen vette. simon köpte två tröjjor, och sen köpte felix och simon
present till Julia ihop. sen åkte felix hem vid fyra typ, vi stannade kvar lite, sen tog vi bussen hem vid 5.
då färgade Sofie mitt hår , lr simon säger att simon gjorde de.men han la på färgen ;). haha, slingade de bara blondt. så nu har jag ingen utväxt iaf (y. de blev faktiskt riktigt lyckat dnena gången ;). bättre än förra iaf ! HAHA
sen sov jag hos Sofie, vi la oss typ halv 12-12 men somnade typ halv 1 lr ngt.



torsdag-
vi blev väckta vid kvart i 7, låg kvar ett tag. gick upp, åt frukost. sen fixade vi oss, gick utt till bussen tio i 8, den ska komma vid 8- fem över , men den kom typ 20-fem i halv 9 , haha. så hade han typ kört fel, så vi fick vända och massa, haha . trög gubbe ? :)
sen kom vi til skolan tio minuter senare, hade då so , gjorde lägenheten lite och läste lite. sen hade vi idrott, gjorde volleyboll , FYFAN VA JAG HATAR DE SÄGER JAG BARA! , sen hade vi vg lr ngt, då gick vissa hammarsberget, och jag och ella stannade kvar i skolan och gjorde hänga gubben, sen hade vi lunch, de va ÄCKLIGT. efter de hade vi ngt där vi gjorde ngt och sen hade vi lekar, haha
sen slutade vi.
nu ska jag plugga, har sjukt ont i huvudet! ska också tvätta min piercing idag!

imon ska jag till julia på "fest/party" ska bli sjuk skoj, kmr bilder därifrån ngn gång i helgen.
ha de bra ! puss

och om ni inte visste, så vann jag tävlingen med örhängerna på bilden, fick hem dom idag :) !


Kommentarer
Postat av: emelina

svar: så bra att dom kom fram nu :D

Härligt att höra! Du var en värdig vinnare.



kramar!

2010-02-05 @ 00:12:25
URL: http://emelinaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0