gekås & väla!

i måndags va jag ju på gekås, köpte en hel del & igår vart jag på väla, klöpte nt så mkt där.
nu ska jag försöka komma ihåg vad jag köpte.

på gekås köpte jag:
* ett puder
* svarta leggins
* två hårinpackningar
* hårspray
* 3 paket sminkborttagnings servetter
* hårband
* ett ROSA armband
* hårspännen & toffsar
* deo
* julklapp till, pappa, mormor, morfar, anna, sebbe
* sockar
* två par tjockare leggins typ
* joggingbyxor
* locktång/vågtång
tror det va allt..
en sån köpte jag. skit bra!


på väla köpte jag:

* julklapp till mamma, emma k, emma l, sofia,
* linne
* tjocktröja
 
tror det va allt, hihhi
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt kostade vågtången? :D

2010-12-26 @ 20:15:56
Postat av: Nicolasnicoline

Great work,webmaster,nice design!

2012-08-14 @ 07:27:39
URL: http://nicolasnicoline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0