ny data!

hejsan.
idag väckte mamma mig halv 1, så åkte vi & lämnade Samantha & hennes kompis på badhuset.
sen åkte vi till flygstadne, kollade på skopunkten, hittade inget :(
sen gick vi in på inter sport, köpte ett par joggingbyxor t mig & ett par t samantha.
sen gick vi till jysk, mamma köpte handdukar & ngn tvättkorg.
sen gick vi in på elgiganten, där träffade mamma ngn som hon nt träffat sen hon va tonåring,
så dom tjabbade, sen köpte mamma en data t mig & samantha :) en tillsammans.
typ dell inspiron & de e windows 7, & mobilt bredband (y)
hihi, en bild på kläderna idag kmr , dålig bild..
ska snart sova, men ni ska få lite fler bilder som ja lovade :)
puss



tröja - gekås
linne - h&m
jeans - gekås

de va ett par av jeansen ja köpte ;)

Kommentarer
Postat av: emma-sofia

har med dell inspiron.

men jag valde windows vista istället : D



vilken färg och storlek ? : D

2010-08-10 @ 18:24:51
URL: http://hjearterdaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0