Ella töntsson :D<3

heysan
idag väckte mamma mig vid elva, så bestämmde jag & ella igår att hon skulle komma t mig och vi skulle fota.
men först åkte vi till stranden & solade lite, skit skönt :)
sen åkte vi hem & åkte direkt till elgiganten för datan krånglade, så ja och ella gick och satte oss i massagestolarna, kollade datorer & annat :) , sen åkte vi hem och lagade makaroner med falukorv. jag o ella lagade (h, sen fixade vi oss, sen skulle vi fota som vi bestämmt. för hon skulle egentligen inte sova hhär, men nu blev de så :), så fotade vi lite, sen nu kom vi typ precis in, & gjorde nyss chokladbollar, :) som vi snart ska äta!!
här kmr lite bilder, lr rätt många ;) pusspuss..












bjuder.

























sweet.

det får räcka ;)
hoppas ni gillade dom :D
de va inte alla men de får räcka. puss :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0