torsdag & fredag

torsdag -

hejsan. idag åkte jag först till skolan. där vi tog skolfoto, blev typ sådär på enskilda.
 orkar inte skriva om den, sen åkte vi ju till Göteborg.
vi kom fram, då kollade vi lite. sen gick jag & sofie ner till en fotbollsplan. där vi kollade,
sen gick vi tillbaka till travet. peace värmde, jag & sofie kom me i tv (hh', respekt.
efter det åt vi, käkade en toast. sen började peaces lopp. hon blev utträngd,
så hon fick galopp , hade hon inte de hade hon tagit ledningen. men men..
så hon slutade med en åttonde plats. vi va hemma vid 1, då gick vi in & la oss.
en rolig dag, !
lovesofie <3

<3
<3
<3




fredag -
heyy. idag började det med att mamma väckte mig och sofie. flera gånger, ! . haha, så trötta va vi. aja,
första lektionen hade vi matte, eeeuuw hatar stefan. :(, efter det engelska , film & skrev ngt brev. haha.
sen idrott, gjorde inte så mke, satt mest ner.
sen lunch, då gick vi till bilisten & sen hade vi bild. efter de hämtade johanna mig i skolan.
åkte till pappa, hämtade datan, köpte ny laddare till min data :d, sen nu e vi hos manna.
väntar på att kladdkakan ska bli klar. sen ikv kanske jag ska sova med älsklingen sofie. <33
& NI VILL INTE VETA VFR JAG HATAR STEFAN !! ;@

sofie i bilden <3
julia i bilden,<3
sofie & julia <3'
nu e det entligen helg, & imorgon ska jag jobba. med sofie antagligen,.
även på söndag. tjänar pengar på de ;D. (y.
puss ;*


Kommentarer
Postat av: evelina

vad ska ni jobba med? :o haha ofta ni två kan jobba? :)

2009-09-11 @ 16:11:24
URL: http://eveliinaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0