tisdag

heyy ♥
idag äre tisdag, & skola som vanligt. här kommer lite fakta om min skoldag :

no - ngn jävla brevvåg ?
tyska - glosor, alla rätt (y.
so - egypten, men sofie va iväg. så läste typ ist.
lunch - ÄCKLIG FISKGRATÄNG :[
elevens val med mattis - egen resebyrå. as roligt.
engelska - ingenting typ, läste lite. (:
jaow. sen åkte julia stagh med mig hem , för hon skulle rida med samantha.
jag gjorde no-läxan, lr ett tal hade vi kvar (; , sen övade jag lite på kemi-läxan.
sen vet jag inte vad som händer. plugga lite på engelskan till på fredag kanske.
nu får ni en snabb bild på mig från imorse :)

& imorgon har jag varit tsm med Arber i 1 mååndag :)
jag älskar dig baaaaabe <3

JAG VET ATT DEN ÄR ÄCKLIG , !
men har ingen annan ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0