hata vädret..

hejsan, idag är det torsdag, blåser soom fan ute, vill bara på semester :). syster ska på måndag. vill också :O
jaja, nu får ni fakta om skolan:
svenska - läste
idrott - fritt , handboll, fotboll eller basket.
matte - räknade fram till diagnosen i kap 2.
lunch - äckligt

sen , gick jag, ella, emma och felle. till rolles, och köpte godis. mums
nu kkom jag nyss hem. vid 5 ska jag på utvecklingssamttal -.-
får väl se hur det går,
men på idrotten hade jag oh felle tråkigt, så amanda fotade oss ;d. här kmr bilder
puss / paulineekstrand

jag och felle

julia n, matilda
felle jag amanda k.s och sen gömmer jenny sig.

k.s jag felle
jag oh felle

jag e starkast

ouhuuhuh bäääff
oihihuhuhuh felle
ouuhihihihuhuhhahahah felle oh bääffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0