♥ fredag-lördag

fredag -
hey. nu ska ni få veta lite om min fredagsdag.
gick upp som vanligt, fixade mig, packade de sista.
sen vid kvart över 7 cyklade jag påväg till lilla böslid, där jag skulle möta julia.
kom dit vid halv/fem över halv , 20 i ngt. sen cyklade vi vidare till sofie.
hon fixade de sista. sen drog vi till skolan. , först hade vi:
matte, räknade fram till diagnosen, gjorde den. fick 9/10 lr ngt, oförberätt !¨
sen hade vi engelska , glosor. alla rätt (y.
sen idrott. där tjejerna hoppade höjd. hate it, så höjde ribban.
sen lunch, ngt äckligt, minns inte. vem minns ? xp
efter det hade vi bild, gjorde nästan klart den tråkiga "taperten" -.- ,
sen cyklade jag & sofie med julia hem. där vi fixade lite, sen stack vi ut med kenny.
va med kenny hela dagen, sen vid 5-6 gick vi till pizzerian, där delade vi fyra på en familjepizza.
en hawaii blev de, för sofie gillar ingen annan ;p. aja, sen va vi ute, sen till julia.
kollade katten gustav 2 , sen va vi lite på altanen , där vi pratade. vid halv 12 - 12, stack kenny.
då vi gjorde lite ansiktsmask, skit skönt ;). vi hann inte med det andra.
sen käkade vi godis chips, & drack läsk. sen somnade julia vid halv 2 & jag & sofie typ vid 2.

lördag -
vaknade av ljuset, gick med sofie på toan. sen somnade vi igen, vaknade vid halv 11,
då kommer Jessica in, med Kelly & Sixten. då jessica började dansa, HAHAH, och kriga
mot sofie & massa. höhö ^^ , sen fixade vi iordning allt, klädde på oss. åt frukost.
sen cyklade vi till Trönninge, till Dennis sofies häst. där hon red, när vi kommit en bit,
började det verkligen SPÖ regna. vi va helt blöta på låren sen. kom till stallet.
bytte byxor, tog på mig REGNBYXOR, sen cyklade vi hem till sofie, kollade tv, käkade makaroner.
sen va vi på datan. sen bytte vi om, plattade håret. gick till stranden, då det började regna & de
BLÅSTE som fan, så cyklade tillbaka. sen in, va på datan lite. sen cyklade jag & julia hem.
vi sa hejdå vid lilla böslid, & nu har jag varit hemma en liten stund, detta måste göras om !
tack för igår & idag tjejer, ! <3

nu kmr bilder:
i fredags när sofie handla på rolles, så körde hon in med cykeln, haha. blondiiiiie ?? :)

på eldsbergaskolan, julia i ett deck.

julle tog rött läppstift & jag fick en puss på kinden, & sofie en i pannan ;$

jessica dödar sofie i morse xp

sofie & dennis, så fina tsm !

oooh.. julia på dennis . (;

sofie & julia
sofie & julia
sofie & julia <3
pauline & sofie
jag & sofie !

jag & sofie ! <3
jag & julle
pauline & julia
jag & julia ! <3

om bilderna är lite suddiga är det för att det kommit vattendroppar på kameran :)
puss ;*

/ pe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0