allt äe ett rent helvete..

09-09-09

hejsan.
ganska roligt i skolan idag faktiskt. började med kemi, hade ett "test" , sen hade vi so, läste, sen svenska, läste & gjorde pappersflygplan. muahhaha, sen åt vi, de va kassler med ris & curry sås. det va hur jävla gott som helst, aja. efter de skulle 6-9 trorja de va gå skoljoggen. va ganska roligt. gick typ med julia & sofie, sen gick vi lite med, ella, fille, thelander & ngn mer kanske. kevin typ., sen fick vi ett äpple och en smil,. sen gick vi tillbaka till skolan, då va klockan 10 över 2. när vi kom tillbaka hade jag, sofie, julia, thelander, kevin & felix skit roligt . asså de va verkligen skit skojj. vi va i klassrummet utan lärare. så hade vi papperskrig. sen gömmde sig julia i ett skåp. efter det ritade vi på tavlan, sen kastade vi ut ett papper genom förnster, så sam såg de, tog pappert och fick damp . ihihihi, de va skojj. sen lurade vi killarna att stefan ringt hem för vi va tvungna att gå på lektionen, fast det hade han inte. haha,
sen när jag kom hem , blev jag inte lika glad. :(
mockade, nu sitter jag här & tänker.
ibland e allt bara skiiit .. som nu.
nu ska jag städa. & imorgon blirre skolfoto, & sen GÖTEBOOOOOOORG med sofie (; , wiiiih !
ska bli sjukt roligt.
men pusspuss


Kommentarer
Postat av: evelina

sötnos! :)

2009-09-09 @ 18:14:34
URL: http://eveliinaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0