veckan har gått skit fort.

hejsan. vet att jag uppdaterat dååligt,

om ni undrar så skrev jag fel, skulle vara tisdag ist för onsdag på mitt förra inlägg :P

onsdag
men igår vart det vanlig skola. sen mockade jag och pluggade lite, sen åkte jag mamma och samantha till travet för det skulle vara möte med ponnytravet lr ah ngt sådant :P
störde mig på lite folk där , uuuuuuuh. men pallar inte lägga mig i . vill dom sitta & ljuga, så låt dom ?
HAHAH, jaja. för er som inte vet, så är det så att ponnytravet ska ta bort prispegar till alla under 12, så man vinner kanske en grimma i stället. men dom över 12 kan vinna pengar ändå ?, så jag kan ju, men inte samantha -.-, alla tror det kommer vara massa som ska tävla ändå . men vilket inte vi tror. hahah, vi får väl se.
sen påhemvägen käkade vi mcdonalds. mums !, sen hem. kollade lite på oskyldigt dömd, sen provade jag kläder jag fick av mamma. sen sov jag.

torsdag
hejsan, vanlig skola idag. började med svenska, då vi gjorde ngt , minns inte vad. haha, sen hade vi idrott då gjorde vi först uppvärming med killer boll hette det trorjag. sen efter det handboll, skit roligt denna gången, va 4-4 lixom ;) sen matte, fick ut proven. gick väl såådär , haha 22/40 (aa. men jag vet inte vad som hände på första provet, gick dåligt iaf. sen på B-delen kunde jag inte dom två sista & dom fick man 3 p för så vette. men fick av 11/20 på båda. hehe, inte så nöjd. men jaja, visste inte va vi skulle plugga på. så får ju vara så. , efter matten va det lunch, va ngn soppa. sen gick sofie & julle till rolles, jag stannade kvar i skolan. med karl haha (freddie) och ngra andra. sen hade vi fördjupning , då fortsatte jag, sofie & julia med ngn berättelse om droger och sånt. gråter fan nästan när man läser den :O, skit bra. men hemsk !, snart klara med den . :)
sen hade vi vg, där vi typ skulle para ihop olika människor som passade ihop. HAH,
urk på bilden
får bli en p anton och kylie oxå

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0