studiedag. stan

idag började det att mamma väckte mig. fixade mig, kekade. tandläkaren, all va bra utom att jag kanske kommer få tandställning -.-, blö. sen hem hämtade sofie, åkte till julia. sen stan, köpte en tunika, träffade folk med. sen köpte jag ett nytt armband och 5 berlocker. :), sen köpte vi lite annt , oh gick runt i hela stan. sen till julias mammas jobb, vi kom in vid 12, åkte hhem lite efter 6 (;, fett roligt. tack för denna dagen girls, loveu <3
bilder kmr






bakre raden: thelander, eric, emma, k.s, matilda andreas, ella & julia n
andra raden: ludde, simon, felle, sofie, jenny felix & tobbe
framre raden: julia h, kevin, dennis, alle & jag
frånvarande: amanda ahlbäck


pauline                       julia                           sofie


Kommentarer
Postat av: sarastille [sarastille.blogg.se]

vad tycker du om kläder gjorda av päls?

djurplågeri eller inte?

HISSA ELLER DISSA I MITT SENASTE INLÄGG!



http://sarastille.blogg.se

2009-10-03 @ 17:53:54
URL: http://sarastille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0