??

vem har du blivit. du e inte samma, du säger saker som inte ens e sant. du gör mig ledsen för vartenda lilla ord i det smset. du klagar, sen har jag inte gjort ngt du drar bara upp gamla saker. vi har haft kul ihop trodde jag .. men tydligen inte ? , du fattar inte hur mycket detta sårar va ? , visst klarar mig nog utan dig . jag har iaf andra vänner som e sanna. jag fattar inte, du säger att jag gör det och det. sen säger du att jag inte gjort något. utan du drog bara upp gamla saker jag gjort ? , men som om inte du gjort något mot mig ?
nej just det. du e som alla andra, perfekt dygnet runt ! :)
men glöm det. du kommer inte komma tillbax dit du vart innan. du sabbade det. vi har båda gjort fel många gånger. men jag måste säga. för många gånger !
hoppas du har det bra utan mig.


sofie , du e alltid lika äkta. jag älskar dig mest <3
besök hennes blogg på:

www.sofieyao.blogg.se , :)


/ pauliiinisch


Kommentarer
Postat av: amanda

paou gumman?

hänt? <3

2009-10-31 @ 21:07:42
URL: http://amaandarebscher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0