åbyyyy & fredag

hej. va inte inne igår, va i Åby. Peace startade . åkte hemmifrån vid kvart i 5-5 , kom fram halv 7, johanna värmde. gick bra. het va hon! , sen la jag, stefffe & samantha oss i bilen & sov till 8-9, då skulle Johanna tävla. hon kom segt fram i starten som alltid. hon e seg i början, sen på upploppet trängde ngn ner johanna så hon fastnade dom, så då tappade peace. men hon kom iallafall in i mål som en sexa !. vi va nöjda, för hon vart tippad åtta. sen åkte vi hem va hemma vid halv 1. då somnade jag foort.


fredag

åkte till skolan som vanligt, började med matte, gjorde klart blåa kapitlet & började på röda.
sen hade vi bild. blev klar med "apelsin" bilden, ahah . ful som stryk ! sen hade vi idrott, först gjorde vi ngt engelska shit, sen fick man ha snöbollskrig, med ingen snö? la sig aldrig på marken lr ngt annat fritt.
sen efter deva det lunch, pyttipanna., sen drog jag, sofie & julle te rolles. köpte lite godis.
tbx till skolan , hade engelska , glosor. & sen snackade vi bara. nu sitte rjag här.
alla ska typ till discot ? som 7c har, men inte jag. bara jag oh mamma hem , vi drar nog till Mårtensson i stan och käka. sen hem tv, data :)
helg nu vafan. ahha ;D. bilder kmr
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0