lördag 16 maj


¨så egoistisk jag är då (a. :$

lördag -
vi åkte in till stan vid 6 för vi skulle till henke med lite folk.
vi kom dit, vi åt något kött inbakat i något, med ris och sås.
as gott. sen gick jag, santos, linus & samantha till aladin och
köpte godis :). HAHA , BRA TUGGUMI LINUS ;). HAHA, knappt hårt ju?
sedan kom vi tillbaka , tog fram lite chips o så . sen gick vi ut med Justas
lr ngt vad han hette ? , spelade typ lite fotboll, men jag kollade bara på (h.
höhö ^^ . efter det gick vi tillbaka och kollade på melodifestivalen.
HAHA , BLÖ FÖR NORGE :| , fan att jag inte vann chokladen ;/
men vi fick den ändå (y.
aja , väldigt lyckad & rolig kväll. tack så mke allihopa :)
pusshej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0