shena shu :)

idag vaknade jag vid kvart över 9, gick upp. tog in smulan, satt me henne i en halvtimme. hennes sista dag så hon fick lite god mat ocksånt idag (:. det gillade hon, sen kekade jag frukost. med smulan hon satt i mitt knä.sen kom johanna då åkte vi till laholm kom fram och sen avlivade han henne :(. sedan åkte jag emmma o jojjo te sebes jobb sen kekade vi pastavagnen. sen hem, mockade sen godisbutiken med sis. köpte godis. resten  av kvällen tillbringar man på jäägersro. peace ska tävla. hemma vid 9 ikv, om nt senare. hha det bra, kyss och smek

Kommentarer
Postat av: emilia

vad du på jägersro, såg du olyckan ? :O

2009-07-09 @ 21:49:26
Postat av: Lisette

ssöött ;) <3

2009-07-18 @ 14:58:00
URL: http://liisseettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0