hallu (:

shena shu :)
jag vaknade vid 1, tog påå mig, gick ner, pappa gjorde frukost till mig. kekade det, sen gick jag upp & satte mej på datan, så satt jag där ettt tag, sen gick jag ner llite till kollade på tv, sen kollade jag på tv me pappa o dem med. sedan tog sebbe hit lite kompisar, så va jag nere hos dom. sedan gick jag tillbaka till datan.  sen skulle jag sova ett tag. men ddet gick inte speciellt bra. HAHA, sen så åkte vi till godisbutiken, dom har ju öppet varje dag nu :) . höhö
och jag som älskar godis med, ;).ännu bättre (y. aja sen hem , gick till datan. sen fick jag skit ont i huvudet då la jag mej lite i pappas säng och kollade tv med lillasyster. sedan kekade vi spagetthi och köttfärssås . sen nu sitter jag härr. snart ska jag nog te mamma. sen venne jag vad som händer.
skriver nog lite mer senare ikv.
kyss och smek (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0