med älskliiingen.

älskling,
blev att man slaggade med denna snyggingen inatt jao :)
igår tog vi skiiiiit många bilder som kmr lite senare när
min datoor börjar funka igen xd
vi satte klockan på kvart över 8 men gick upp 10 i 9 :$
sen tog vi på oss, sedan gick vi ner te stallet ;D
mockade och vi borstade även veris & poppis idag :)
shiit, poppis fäller as mkt ;oo. vera fäller lite minder (:.
sen gick vi in och badade ;pp. sen fönade vi håret
& plattade det. efter det satte vi oss och kollade på
lite bilder ifrån igårkväll. sedan kom sofies mamma
och hämtade henne :( . och jag gick upp och satte
mig här, vad händer idag ?
ikv ska jag iaf på kalas, så alla smsaaaaaaa miiig :) ???
nu ska jag göra ngt annat ;). Tjaaooooo  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0