söndag

hejsan. igårkväll va ju jag samantha och sofia hemma hos Emma och kollade film och åt där. först åkte vi och hyrde film, blev en skräck film :|, sen drog vi till Emma, där vi käkade pyttipanna, sen kollade vi film åt glass, godis, chips oh drack läsk. filmen va sjukt läskig. drag me to hell , hette den. men jag e typ rädd för allt ;s, haha ! , sen hem . kollade på mamma mia, sen somnade jag väldiigt fort.



idag söndag, väckte pappa mig sammtidigt som sofie ringde, klockan va nog kvart-tjugo över 7 då. sen klädde jag på mig, drog till halmstad, till jobbet. jobba som fan, fast vi va mkt sega idag. haha sofie e störd, hon hällde vatten i min sko :(, sen bjöd hon på donken. fett gott. sen åkte jag med steffe lämnade johanna hemma hos mamma, te eurostop, stefffe tanka oh köpte ngt . sen hem, och sova. ikväll nu ska jag duscha sen ingenting mer. sköönt ! , imorgon e det skola igen.
hoppas ni haft en lika bra helg som jag haft !

puss



inga bilder på datan hos pappa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0