söndag och måndag

söndag -
idag va vi först på väla, köpte julklappar till hela familjen.
sen hem vid 4-5 typ. varit på väla sen 1 då.
då va jag trötter, men då skulle vi slå in julklappar, så de gjorde vi. sen åkte vi till sofias pappa och mockade och tog in hästarna. sen kom Emma och Micke hem. då lagade Emma mat. Sen började vi baka ris ngt, haha venne rischoklad typ, sen pepparkakor. haha , de gick ju toppen. dom blev typ bääst (a, iaf mina (H)
sen drog vi ut i snön, och jag RAMLADE och slog i min svanskota, HAHA, slår jag i den får jag sjukt ont för  fick en spricka i den förra vintern när jag och emma åkte skridskor på isen, haha så bäst eller
sen hade vi snöbollskrig och det va alla mto Emma för hon mulade mig först :(((((, HAHA, sen sprang hon in den fegisen !!, jaaaja, sen gick vi in då åt jag en pepparkaka och en rischoklad sen orkade inte jag mer HAHAH,
sen kom vi hem vid halv 1, då satt jag på datan med sofia till halv 3. sen la vi oss.
bilder kmr


måndag -
idag väckte pappa mig och samantha vid kvart i 6 , då skulle vi gå upp. sofia skulle först med men hon "orkade" inte, så sur jag blev -.-, aja. då körde vi till Halmstad, lr han lämnade oss hos mamma, så somnade jag igen. sen vaknade jag vid 12. idag ska jag inte göra ett piss. ngn som vill va ? , lr ikv ska jag iaf klippa mig. men vet inte hur ? ;p haha,
jaja. hörs senare puss :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

raka av alltihopa ;)

2009-12-21 @ 15:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0