dålig bloggning, förlåt :/

hejsan, förlåt mig. inte bloggat sedan julafton, men nu kmr de fakta:

fredag den: 25/12-09, dagen efter julafton
jag, mamma & samantha åkte in till Eurostop. handlade lite, jag köpte:
*gelekit
* tygskor
* vitt linne
* hålig tröja , typ xp
de va nog allt jag kunde komma på nu iaf, :)



lördagen den: 26/12-09,
jag åkte till Sofie, så körde hennes pappa oss till stan , där vi mötte Lollo. Sofie och Lollo köpte lite, men jag köpte inget, för måste ju spara mina pengar till piercingen den 4 januari :), jaja. sen va vi där ett tag, sen hem till sofie, fast Lollo kunde inte sova över så hon sov hemma hos sig , sen åkte vi till Sofie, där vi satt vid datan och lite sådant, sen somnade vi vid ca 4, :p,


söndagen den: 27/12-09 ,
jag & sofie blev väckta vid halv 2 typ, fixade oss. sen kom Ella och hämtade oss, sen hämtade vi Emma. åkte in till nya arenan där Drott spelade. dom vann me 32-27 typ xp, ssen spillde ELIN cola på en annan jacka, så fick jag oh ella skiten ;oo, haha. sen åkte vi inom Emma och hämtade hennes saker, sen lämnade vi Julia, sen körde sofies mamma oss hem till mig, så sov jag, sofie & emma där. vi somnade typ vid 5-halv 6, haha (aa.
men vi hade sjukt roligt, förutom när Sofie sprutade axe i min mun ;|, de va äckliiigt :)
sen på natten/kvällen hämtade sofie dricka, chips & ostbågar åt mig och henne :d, haha


måndag den: 28/12-09
jag, Emma och Sofie gick upp vid 2-halv 3, lr ngt . minns inte,
så åt vi oh så. sen gick vi ut så red Sofie, Buster. det gick faktiskt bra, han har ju nte blivit riden på länge så han va ju ganska pigg ;d, haha! jag och Emma kollade bara på ;p men det va sjuuukt kallt ute fan ;O.haha, usch! hatar vintern-.-, sen åkte Emma hem, och Sofie åkte hem lite senare. sen va det bara jag & mamma hemma, så vi gjorde gröt mannagrynsgröt heter det typ? på kvällen, trodde de skulle vara äckligt,men de va fan gott:d
sen åt jag glass (;
sen snackade jag i telefon väldiiigt länge, haha, sen somnade jag



tisdagen den: 29/12-09
vaknade vid 1-halv 2. gick och satte mig vid datan, sen hämtade jag posten. nu sitter jag här, ska inte göra ett piss idag, så bloggar lite senare igen :)
puss


bild från sommaren, saknar det sjukt mkt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0