crazy day

hej. inatt sov jag hos emma, med ella. vi somnade vid 11- halv 12,
imorse gick vi upp vid halv 6. fixade oss, skolan.
glömde massa, fick springa tebax till Emma -.-
jaja, sen så kom vi dit, så skulle alla i klassen rösta ut en. då blev det jag oh ella.
men sen gick det inte bra, xP,. haha. dom röstade typ på oss för Ella nte ville xP
här kmr bilder:


bild på mig från igår :p

ppaaulliinnee

emmas bild på mey och ella !

emma e finast ! (v.

fler bilder kmr, nu ska jag snart sova. skola imon, bah städa typ.
slutar tidigt, sen på fredag slutar vii , wiiih :)
tack för detta sötnosar, jag älskar er (L'

Kommentarer
Postat av: emma

usch , äckel bild på mig :o



älskar dej =)

2009-12-29 @ 19:33:57
URL: http://eekstraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0