27/4-09 :)

blondiiie:]
MOBBAD BILD, JAG VET !
hejsan hoppsan.
skrev en fetlång text men så fuckade min data sig . som vanligt?
aja skriver lite kort.
samling - pratade lite om veckan som vanligt.
vg - matte tror jag vi gjorde ist.
bild - gjorde klart serieen om seriefiguren.
träslöjd - gjorde ingenting, bara läste (y)
lunch - köttbullar, potatis & brunsås. ganska gott faktiskt.
matte - diagnos gick bra trorjag.
svenska - gick egenom provet. alla rätt (h. , sedan spelade vi brännboll mot 6b :]
kom hem ,
fixade marsvinens bur, ska snart packa för ska sova hos mormor tills på onsdag lr torsdag
tror jag :pp
aja , smsa smsa smsa ! men min mobil är just i skoolan nu , men ska kanske hämta den senare
lr imon :)
aja, ha det bäst ! puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0