30/12-08

shululululull, min dag ;

vaknade vid 11 för att mamma väckte mej ;/
jag gick ner startade datan satte mig lite, åt frukost
sedan stack vi till laholm för att mamma skulle sätta
in pengar på sitt konto, när hon gjort det stack vi te
e-stop, gick te h&m hittade tröja,
sedan skulle mamma handla på coop, gick dit,
handlade mat o sånt, & köpte raketer :)
sen åkte vi till shell för mamma skulle tvätta
bilden i sådan maskin sak, va liv rädd vafan ;ooo
haha,
kkom nyss hem , satte mig lite vid datan ,, snart ska man
väl ut i stallet och mocka en box -.-, sen in,
data, duscha, äta, tv data :)
sedan sova tror jag,
pusspussssss <3

Kommentarer
Postat av: ella svensson

hejsan =)

fuck va fin blogg =)

älskardig §

2009-01-18 @ 18:56:41
URL: http://paaauoo.blogg.se/
Postat av: boris

Hej :)

tack din med (::

love u <3

2009-02-15 @ 15:29:00
Postat av: pauline*********

hehj :)

tack din med (::

love u <3*****

2009-02-15 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0